Aanmelden VoIP telefoon op ons Managed Voice platform
Het aanmelden van een VoIP telefoon op ons Managed Voice platform is vrij eenvoudig.
Zodra het toestel is aangesloten op een internetverbinding en voorzien is van stroom neemt u de volgende stappen:
- U belt met het aangesloten toestel naar 901
- Een geautomatiseerde dame vraagt u vervolgens om uw extensienummer in te voeren. Dit is het interne nummer waarop u bereikbaar wilt zijn. U sluit deze af met een hekje.
- Hierna wordt de pincode gevraagd. Deze heeft u van ons ontvangen of u kunt deze in uw online omgeving (Operator) zelf inzien. Ook deze sluit u af met een hekje
- Hierna volgt de melding dat u bent aangemeld
U kunt zichzelf afmelden door naar 902 te bellen. Hier wordt om uw wachtwoord gevraagd welke u afsluit met een hekje. U krijgt dan de melding dat u bent afgemeld.
De praktijk leert dat een toestel meestal niet afgemeld wordt als u een vaste werkplek heeft. Desalniettemin is het uit veiligheidsoverweging niet onverstandig om toch af te melden als u weg gaat. Zo weet u zeker dat er geen misbruik van uw toestel gemaakt kan worden. Bij flexibele werkplekken zult u sowieso moeten aan- en afmelden op het toestel van het bureau waar u op dat moment zit.
Wij leveren ook mobiele telefonie onder het merk Liberfone. Hieronder valt bijvoorbeeld ons mobiele Unlimited abonnement van € 29,95 exclusief B.T.W.
U kunt zelf kiezen of u gebruik wilt maken van het netwerk van KPN of van Vodafone.