VoIP telefonie van Libervoice
KPN heeft aangegeven te stoppen met de traditionele ISDN verbindingen. Door deze beslissing blijft er geen andere mogelijkheid over dan overstappen op VoIP telefonie. Maar wat is VoIP telefonie nu eigenlijk, wat zijn de voordelen en zit u er wel op te wachten om “in the cloud” te gaan bellen? En waarom zou u tussen alle aanbieders die er zijn kiezen voor Libervoice?
Wat is VoIP telefonie?
Heel erg simpel gezegd is dit bellen over het internet. (Voice over internet protocol) Het klinkt eenvoudiger dan het is, wij willen natuurlijk de hoogste geluidskwaliteit garanderen en alle mogelijkheden die er met traditionele telefonie waren moeten uiteraard behouden blijven. Sterker nog, de mogelijkheden moeten juist uitgebreid kunnen worden. Waarom zou u anders overstappen op VoIP telefonie?
Voordelen VoIP
Een groot voordeel van VoIP ten opzichte van traditionele telefonie is dat u per gebruiker betaalt. En dus niet meer per ISDN lijn. Voor € 4,00 per maand per gesprekslijn kunt u al bellen. Dit in tegenstelling tot de gemiddeld € 25,00 tot € 30,00 die voor een ISDN lijn betaalt. Voor deze € 4,00 per gesprekslijn heeft u wel een gateway of een VoIP telefooncentrale op locatie nodig. Wilt u volledig over naar “the cloud” dan heeft u geen gateway of telefooncentrale nodig. U betaalt dan € 10,00 per gebruiker inclusief alle mogelijkheden zoals voicemail, wachtrijen, auto answer, overzicht van de gevoerde gesprekken met bijbehorende kosten, toegang tot de portal, doorschakelingen etc. Hiervoor betaalt u bij ons maandelijks niets extra.
Een ander groot voordeel is dat VoIP niet locatiegebonden is. Gaat u verhuizen? Dan verhuizen uw toestellen met u mee. U sluit ze weer aan op het internet en de telefoon gaat weer rinkelen als voorheen. Inclusief alle instellingen. Werkt u wel eens thuis of heeft u medewerkers die thuis werken? Dan bent u ook thuis gewoon bereikbaar op het vaste zakelijke telefoonnummer of voor collega’s op het interne telefoonnummer.
Veel op zakenreis in het buitenland? Zelfs dan is het mogelijk uw telefoon aan te sluiten op internet en onder uw zakelijke regionale telefoonnummer uw gesprekken te voeren. De persoon met wie u belt zal niet eens merken dat u niet in Nederland bent.
Waarom kiezen voor Libervoice?
Wij zijn een kleinere telefonie- en dataprovider. Juist doordat wij “klein” zijn weten wij wat er speelt bij onze klanten. Als u belt weten wij wie u bent. Wij komen ook altijd bij u op locatie langs. Wij weten namelijk graag wat u dagelijks bezig houdt, wat uw passie is. En aan de hand daarvan kunnen wij u ook no-nonsense aanbieden wat u nodig heeft. Niet betalen voor diensten die u niet gebruikt en geven wij, indien nodig, tips over hoe u uw bereikbaarheid nog beter in kunt stellen. Denk bijvoorbeeld aan wachtrijen, een keuzemenu of een tijdsplan.
Lees hier meer over onze Managed Voice diensten.